maandag 13 april 2015

Arts & Crafts Marquette 2015: gezellig en geslaagd

De eerste Arts & Crafts Marquette zit er al weer op! Maandenlange voorbereidingen gingen er aan vooraf, maar de dag zelf vloog voorbij.

Ik heb heel veel prachtige producten gezien tijdens de beurs, en heel veel variĆ«teit. Je kon zien dat de standhouders trots zijn op hun werk en deze ook met veel plezier aan de bezoekers willen laten zien (zie ook de kleine impressie hieronder). Er gaat veel tijd en liefde zitten in het maken van al deze producten. Gelukkig had ik tijd om alles op mijn gemak te bekijken en daar heb ik dan ook dankbaar gebruik van gemaakt. (Ik kon het ook niet lagen om zelf het een en ander te kopen, zoals kettingen, zeepjes, een kussenhoesje en papier om zelf creatief mee aan de slag te gaan...)

Hoewel de verkoop helaas wat tegenviel bij veel standhouders, was iedereen toch tevreden over het verloop van deze beurs. Het weer zat gelukkig wel enorm mee; het was een prachtige dag om er op uit te gaan en wat is dan leuker om even het kasteel en de beurs te bezoeken?
Met bijna 800 bezoekers was deze beurs redelijk goed bezocht (al hopen we stiekem natuurlijk altijd op meer.... ;-)

Ik wil alle standhouders hartelijk bedanken voor hun deelname aan deze beurs en voor hun prachtige producten. Ook een speciale dank voor mijn 'hulptroepen' tijdens de beurs: Jaco, Anneke, Thea, Indy en Skye. Zonder jullie allemaal kan ik deze beurzen niet organiseren.

Bedankt dus nogmaals en wie weet tot volgend jaar op de Arts & Crafts Marquette.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten